Kampania Google Ads to szybki i skuteczny sposób na wypromowanie swojej firmy. Linki sponsorowane pozwalają na znalezienie nowych potencjalnych klientów już w kilka chwil po uruchomieniu kampanii.
Ze względu na różnorodność branż i ich specyfikę, tworzenie kampanii Ads dla każdego klienta przebiega w inny sposób – w ich tworzeniu kluczowe jest indywidualne podejście. W zależności od potrzeb, można wybrać którąś z poniższych opcji (kampanie można dowolnie łączyć):
Wyświetlanie reklam przy filmach odtwarzanych na YouTube
Google Ads to gwarancja płatności za wejście użytkownika na stronę
Google Ads pozwala na wyświetlanie reklam na podstawie zainteresowań użytkowników, co zapewnia skuteczniejsze określenie grupy odbiorców
W panelu Google Ads dostępne są wszystkie dane informujące o wyświetleniach, kliknięciach i konwersjach
Kampanie Google Ads można dowolnie łączyć, w zależności od zapotrzebowania marki. Poniżej przestawione są typy kampanii i ich sposób funkcjonowania:
Miesięczny koszt za prowadzenie kampanii, to stała opłata ustalana indywidualnie w zależności od struktury kampanii.
W przeciwieństwie do innych typów reklam, w linkach sponsorowanych Ads możesz wybrać czy chcesz płacić za kliknięcie czy wyświetlenie. W kampanii Ads ustalany jest budżet dzienny, który będzie rozłożony na dany dzień lub jego część zgodną z ustalonym harmonogramem. Gdy budżet zostanie wyczerpany, reklama przestanie być wyświetlana. Ponowne uruchomienie kampanii nastąpi następnego dnia, oznacza to, że im wyższy budżet, tym częściej reklamy będą wyświetlane.
Kampanie Google Ads to klucz do osiągnięcia sukcesu. Skontaktuj się, aby dobrać dla Twojego biznesu indywidualnie dopasowaną ofertę!
Zapoznaj się z markami, które nam zaufały
A może jednak poświęcisz nam chwilę?
Wykonamy dla Ciebie darmową analizę strony!
Która pomoże zwiększyć Twoje zyski...