Pewnie nie raz szukając czegoś w sieci sami skorzystaliście z reklam Google Ads, być może nawet nieco nieświadomie. A może wiesz już czym są kampanie Ads, ale nie przekonuje Cię płatność za każde kliknięcie w reklamę? Postaramy się z kilku słowach powiedzieć, dlaczego warto i jakie efekty może przynieść reklamowanie się poprzez Google Ads.
Rozpoznawalność marki
Kampania Ads, czyli tzw. linki sponsorowane dają szansę na dotarcie do wielu milionów użytkowników w sieci. Tak więc, może jednak warto pojawiać się w Google na oferowane usługi lub produkty? Sama nazwa marki znajdująca się w Top1 wyników wyszukiwania nie pozwoli Ci zdobyć nowych klientów, a kampania Google Adsw kilka chwil po jej stworzeniu wyświetla całą Twoja ofertę. Brzmi świetnie prawda? A wiesz, że im więcej osób znajdzie Twoją stronę tym bardziej marka stanie się rozpoznawalna, a klienci będą ją polecać, a także wracać? To działanie zdecydowanie przełoży się na wymierne korzyści tj. wzrost zysków i popularność.
Kierowanie reklam Google Ads
Dzięki kampanii w linkach sponsorowanych, docierasz ze swoją reklamą do klientów tylko wtedy kiedy Cię szukają. Nie będziesz płacił za reklamę gdy się nie wyświetla, lub wyświetli się użytkownikowi, ale on w nią nie kliknie. Dlatego docierają do Ciebie tylko osoby zainteresowane tym co masz do zaoferowania.
Pozycjonowanie a Ads
Bardzo często kampanie Adsidą w parze z pozycjonowaniem. Jest to świetne wyjście, ponieważ kampania pozwala na natychmiastowe wyświetlanie reklam, a pozycjonowanie jest długofalowym działaniem, które pozwala na osiągnięcie bardziej stabilnych wyników po dłuższym okresie działania. Kiedy już Twoje reklamy znajdują się w wynikach organicznych i w linkach sponsorowanych – masz gwarancję znacznego wzrostu rozpoznawalności swojej firmy. W taki sposób możesz mierzyć się z nawet największymi firmami w branży, natomiast duże firmy mogą ugruntować swoją pozycję na rynku.
Zasięg reklam
Google Ads nie ma ograniczeń. Już w kilka sekund po uruchomieniu kampanii możesz znaleźć się w wynikach wyszukiwania na całym świecie, w dowolnym zakątku. Tam gdzie tylko możesz znaleźć klienta, Twoje reklamy będą się wyświetlały.
Kontrola nad budżetem
To nie jest tak, że nie masz kontroli nad ilością kliknięć w reklamę i będziesz płacić kolosalne rachunki. Wszystko jest precyzyjnie ustalane razem ze specjalistą prowadzącym kampanię Ads. Każda złotówka jest odpowiednio rozplanowana na konkretne produkty i usługi. Bez obaw – koszty dobrze ukierunkowanej i prowadzonej kampanii zawsze będą mniejsze niż zyski.
Analiza kampanii
Każda kampania jest na bieżąco monitorowana, pomocne w tej sytuacji jest Google Analytics gdzie specjaliści mogą sprawdzić dokładne zachowanie użytkowników. Na podstawie zbieranych danych kampania jest optymalizowana tak, by przy jak najmniejszych kosztach, było jak najwięcej konwersji, czyli pożądanych „ruchów” użytkowników np. rejestracja, kontakt, kupno.
Jak widzisz Ads gwarantuje pełną kontrolę nad całą kampanią, wszystko jest precyzyjnie przemyślane, koszty nie przerosną Twoich oczekiwań, za to uzyskasz wielu nowych klientów, którzy będą chcieli skorzystać z usług Twojego przedsiębiorstwa. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą – kampania Google Ads