Kampania Google AdWords

Kampania Google AdWords to szybki i skuteczny sposób na wypromowanie swojej firmy. Linki sponsorowane pozwalają na znalezienie nowych potencjalnych klientów już w kilka chwil po uruchomieniu kampanii.

Co oferujemy w ramach kampanii Google AdWords?

Ze względu na rożnorodność branż i ich specyfikę, tworzenie kampanii AdWords dla każdego klienta przebiega w inny sposób – w ich tworzeniu kluczowe jest indywidualne podejście. W zależności od potrzeb, można wybrać którąś z poniższych opcji (kampanie można dowolnie łączyć):

  • kampania tekstowa, która pozwala na wyświetlanie reklam Twojej marki w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerów Google.
  • kampania bannerowa, czyli graficzna, polega na wyświetlanie reklam statycznych lub animowanych, które są wyświetlane na witrynach partnerskich Google (strony, które przystąpiły do programu reklam graficznych).
  • kampania remarketingowa, daje możliwość dotarcia do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę www, jednak z jakichś przyczyn ją opuścili. Do takich użytkowników można kierować odpowiednio dopasowane reklamy, które będą się pojawiać na stronach udostępniających miejsca na reklamy.
  • kampania Google Shopping, czyli Google Merchant Center, usługa pozwalająca na reklamę produktów sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Są to reklamy pojawiające się po prawej stronie wyników wraz ze zdjęciem, linkiem, nazwą sklepu, ceną artykułu lub w zakładce „Zakupy” w Google.
  • remarketing dynamiczny – kampania związana z Google Shopping, polegająca na wyświetlaniu produktów, które oglądał dany użytkownik podczas odwiedzin sklepu.

Budżet przeznaczony na linki sponsorowane, dzieli się na dwa odrębne koszty:

  • środki przeznaczone na kampanię AdWords, czyli kwota która zostanie wykorzystana podczas prowadzenia kampanii AdWords. Są to środki, które są przeznaczone na płatne kliknięcia. Klient wpłaca je na konto AdWorda, a cała kwota trafia do Google.
  • cena za prowadzenie kampanii Google AdWords, czyli kwota za stworzenie kampani, wprowadzanie zmian oraz ciągłe monitorowanie w celu osiągnięcia jak największych efektów.

Utworzenie konta AdWords wynosi 150 zł netto, w cenie zawiera się:

  • dokładna analiza strony pod kątem jakości,
  • optymalizacja strony,
  • utworzenie konta Google AdWords,
  • utworzenie kampanii Google AdWords zgodnej z ofertą.

Miesięczny koszt za prowadzenie kampanii, to stała opłata ustalana indywidualnie w zależności od struktury kampanii.

Wybierz czy płacisz za klik czy za wyświetlenie

W przeciwieństwie do innych typów reklam, w linkach sponsorowanych AdWords możesz wybrać czy chcesz płacić za kliknięcie czy wyświetlenie. W kampanii Adwords ustalany jest budżet dzienny, który będzie rozłożony na dany dzień lub jego część zgodną z ustalonym harmonogramem. Gdy budżet zostanie wyczerpany, reklama przestanie być wyświetlana. Ponowne uruchomienie kampanii nastąpi następnego dnia, oznacza to, że im wyższy budżet, tym częściej reklamy będą wyświetlane.

Kampanie Google AdWords to klucz do osiągnięcia sukcesu. Skontaktuj się, aby dobrać dla Twojego biznesu indywidualnie dopasowaną ofertę!

Panel klienta