Kampania Google AdWords

Kampania Google AdWords to szybki i skuteczny sposób na wypromowanie swojej firmy. Linki sponsorowane pozwalają na znalezienie nowych potencjalnych klientów już w kilka chwil po uruchomieniu kampanii.

Co oferujemy w ramach kampanii Google AdWords?

Ze względu na rożnorodność branż i ich specyfikę, tworzenie kampanii AdWords dla każdego klienta przebiega w inny sposób – w ich tworzeniu kluczowe jest indywidualne podejście. W zależności od potrzeb, można wybrać którąś z poniższych opcji (kampanie można dowolnie łączyć):

  • kampania tekstowa, która pozwala na wyświetlanie reklam Twojej marki w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerów Google.
  • kampania bannerowa, czyli graficzna, polega na wyświetlanie reklam statycznych lub animowanych, które są wyświetlane na witrynach partnerskich Google (strony, które przystąpiły do programu reklam graficznych).
  • kampania remarketingowa, daje możliwość dotarcia do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę www, jednak z jakichś przyczyn ją opuścili. Do takich użytkowników można kierować odpowiednio dopasowane reklamy, które będą się pojawiać na stronach udostępniających miejsca na reklamy.
  • kampania Google Listing Ads, czyli Google Merchant Center, jest to dość nowa usługa na polskim rynku, pozwalająca na reklamę produktów sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Są to reklamy pojawiające się po prawej stronie wyników wraz ze zdjęciem, linkiem, nazwą sklepu, ceną artykułu.

Kampanie Google AdWords

Budżet przeznaczony na linki sponsorowane dzieli się na dwa odrębne koszty:

  • środki przeznaczone na kampanię AdWords, czyli kwota która zostanie wykorzystana podczas prowadzenia kampanii AdWords. Są to środki, które są przeznaczone na płatne kliknięcia. Klient wpłaca je na konto AdWorda, a cała kwota trafia do Google.
  • cena za prowadzenie kampanii Google AdWords, czyli kwota za stworzenie kampani, wprowadzanie zmian oraz ciągłe monitorowanie w celu osiągnięcia jak największych efektów.

Utworzenie konta AdWords wynosi 100 zł netto, w cenie zawiera się:

  • dokładna analiza strony pod kątem jakości,
  • optymalizacja strony,
  • utworzenie konta Google AdWords,
  • utworzenie kampanii Google AdWords zgodnej z ofertą.

Miesięczny koszt jaki będzie pobierany za prowadzenie kampanii, to stała opłata ustalana indywidualnie w zależności od struktury kampanii.

Płacisz za kliknięcie, nie wyświetlenie!

W przeciwieństwie do innych typów reklam, w linkach sponsorowanych AdWords płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę. Ustalany jest budżet dzienny, a jeśli został już osiągnięty, reklama przestanie być wyświetlana. Ponowne uruchomienie kampanii nastąpi następnego dnia, oznacza to, że im wyższy budżet, tym częściej reklamy będą wyświetlane. Kampanie Google AdWords to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Skontaktuj się, aby dobrać dla Twojego biznesu indywidualnie dopasowaną ofertę!

Panel klienta